عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

خانه » اخبار و مقالات » مقالات » عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

2019-09-15T17:04:55+00:00 15 سپتامبر 2019|Categories: مقالات|بدون ديدگاه

یکی از فعالیت های گروه صنعتی پریما پلاستیک، عمده فروشی ظروف یکبار مصرف است. مشتریان عمده ظروف یکبار مصرف، عموما بنکداران، رستوران ها، هیئات بزرگ مذهبی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی، موسسات و ادارات، بانک ها، فروشگا های زنجیره ای و تالارهای عروسی هستند. از مزایای خرید عمده ظروف یکبار مصرف میتوان به تسهیلاتی در نوع پرداخت و تسریع در تحویل اشاره کرد. مشتریان عمده فروشی ظروف یکبار مصرف، میتوانند سفارشات خود را ثبت کرده و در زمانبندی مقرر کالاهای خود را تحویل بگیرند. علاوه بر تسهیلاتی که در نوع پرداخت برای این گونه از مشتریان میتوان قائل بود، معمولا قیمت ظروف یکبار مصرفی که به صورت عمده فروخته میشوند قابل قیاس با فروش جزیی نیست و اختلاف قیمت فاحشی به نفع مصرف کننده دارد.

عمده فروشی ظروف یکبار مصرف و کاهش ریسک افزایش قیمت

همچنین خرید عمده ظروف، میتواند ریسک های بعدی مشتری مانند افزایش قیمت های دوره ای را نیز خنثی کند. به عنوان مثال چنانچه این ظروف به صورت عمده و برای مصرف یک ساله خریداری شوند، افزایش های قیمتی که ممکن است در طول یک سال به دلایل مختلف (مانند جهش های ارزی، تحریم ها، منع واردات مواد اولیه، صادرات و …) ایجاد میشوند را برای مشتری خنثی میکند.
گروه صنعتی پریما پلاستیک به دلیل استفاده از ماشین آلات با کیفیت وی اف کا که در کره جنوبی تولید میشوند میتواند سفارشات عمده فروشی ظروف یکبار مصرف را در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تولید نموده و به مشتریان در سراسر کشور تحویل دهد. مشتریان میتوانند سفارشات عمده خود در حوزه های ظروف یکبار مصرف رستورانی، ظروف یکبار مصرف فست فود و طروف بسته بندی میوه را ارسال نموده و پس از کارشناسی درخواست ها و زمانبندی تحویل، نسبت به دریافت طروف سفارشی اقدام نمایند. همچنین با توجه به اینکه گروه صنعت پریما پلاستیک تولید کننده ظروف بستنی است، امکان خرید عمده این طروف نیز وجود دارد.
همچنین گروه صنعتی پرشیا پلاستیک این آمادگی را دارد تا در صورتی که مشتریان پیش از سفارش تمایل به بازدید از کارخانه را داشته باشند با هماهنگی های لازم شرایط بازدید را فراهم نماید. جهت هماهنگی باز دید میتوانید با ما تماس بگیرید.

ثبت ديدگاه