ظروف یکبار مصرف سالاد

خانه » اخبار و مقالات » مقالات » ظروف یکبار مصرف سالاد

ظروف یکبار مصرف سالاد

2019-09-16T14:18:41+00:00 16 سپتامبر 2019|Categories: مقالات|بدون ديدگاه

پریما پلاستیک، تولید کننده و ارائه دهنده انواع ظروف یکبار مصرف سالاد است. این ظروف معمولا دارای ویژگی های خاص بهداشتی و طراحی هستند که یک ظرف یکبار مصرف را تبدیل به ظروف یکبار مصرف سالاد میکنند. ظروفی که برای بسته بندی سالاد استفاده میشوند باید از نقطه نظر بهداشتی کلیه استانداردهای مد نظر بسته بندی مواد غذایی را دارا باشند. این استاندارد ها معمولا از طرف سازمان استاندارد و همچنین از سوی سازمان غذا و دارو تدوین و به کلیه تولید کنندگان ظروف بسته بندی و تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف ابلاغ می شوند.
شرکت پریما پلاستیک به دلیل این که در تولید ظروف یکبار مصرف سالاد از ماشین آلات پیشرفته وی اف کی کره جنوبی استفاده می کند این ظرفیت را دارد تا انواع ظروف سالاد را در طرح ها، شکل ها و اندازه های گوناگون تولید و روانه بازار نماید. پیروی از استانداردهای فنی و بهداشتی ابلاغی از سوی نهاد های ناظر باعث شده است تا ظروف تولیدی این گروه صنعتی از حد کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و از نمونه های مشابه پیشی بگیرد.

ویژگی ظروف یکبار مصرف سالاد

از دیگر ویژگی های ظروف ظروف یکبار مصرف سالاد تولید شده در پریما پلاستیک این موضوع است که این گروه صنعتی میتواند شکل و طراحی ظروف را در صورت سفارش حجم عمده بنا بر سلیقه و نیاز مشتری طراحی کرده و عرضه نماید. البته ذکر این نکته ضروری است که طراحی اختصاصی فرم ظروف معولا در سفارش های عمده فروشی ظروف یکبار مصرف امکان پذیر است و در سفارشات کوچک قابل انجام نیست. این طراحی ها نه تنها در ظروف سالاد بلکه در سایر ظروف مانند ظروف بستنی و یا ظروف بسته بندی میوه، ظروف بسته بندی سبزیجات و … نیز قابل انجام است.
کلیه مشتریان محترم پریما پلاستیک پیش از سفارش میتوانند محصولات ما را در همین وب سایت مشاهده نموده و یا از طریق تماس تلفنی درخواست نمونه محصول نمایند. در صورت امکان نمونه محصولات برای مشترین گرامی از طریق پست به سرتاسر ایران ارسال خواهد شد.

ثبت ديدگاه