تولید کننده ظروف بستنی

خانه » اخبار و مقالات » مقالات » تولید کننده ظروف بستنی

تولید کننده ظروف بستنی

2020-09-01T15:42:59+00:00 15 سپتامبر 2019|Categories: مقالات|بدون ديدگاه

پریما پلاستیک برترین تولید کننده ظروف بستنی در ایران است. کارخانجات تولید بستنی در ایران رقابت سنگین و پایاپایی با یکدیگر دارند. به همین دلیل ارائه ظروف بستنی با کیفیت بالا میتواند یکی از عناصر پیش افتادن در این رقابت سنگین باشد. شکل و سایز متنوع بسته بندی های بستنی در بازار و همچنین طیف خاص مشتریان بستنی که شامل کودکان و نوجوانان است میطلبد که تولید ظروف بستنی تابعی از خلاقیت و ذوق هنری نیز باشد. پریما پلاستیک به عنوان تولید کننده ظروف بستنی این قابلیت را دارد تا با طراحی های خاص منظوره، نسبت به تولید انواع ظروف بستنی با شکل ها و طرح ها و ابعاد خاص و شکیل اقدام نماید.

تولید کننده ظروف بستنی با ماشین آلات روز دنیا

شرکت پریما پلاستیک با استفاده از ماشین آلات روز دنیا که عمدتا از کشور کرده جنوبی تامین میشود (ماشین آلات وی اف کا) تولید ظروف یکبار مصرف خاص را در شهرک صنعتی عباس آباد، آغاز کرده است. هم اکنون تولید ظروف یکبار مصرف در انواع ظروف بسته بندی میوه، ظروف بسته بندی شیرینی و … از اقدامات مجموعه پریما پلاستیک است. پریما با استفاده از آخرین متدهای بهداشتی و فنی لقب برترین تولید کننده ظروف بستنی را از آن خود کرده است. لذا از کلیه تولید کنندگان بستنی در کشور دعوت میشود تا با بازدید از خطوط تولید شرکت پریما، نیازمندی های خود را اعلام نموده تا بتوانیم بهترین پیشنهادات ممکن را برای تولید ظروف با کیفیت بستنی ارائه نماییم. جهت هماهنگی بازدید از مجموعه پریما پلاستیک میتوانید با شماره تلفن ها ی ما در بخش تماس با ما تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات آشنایی و نیاز سنجی انجام پذیرد.
همچنین جهت آشنایی بیشتر با سایر محصولات ما در گروه صنعتی پریما پلاستیک میتوانید از بخش محصولات ما در همین وب سایت از طریق این لینک آشنا شوید.

ثبت ديدگاه